FAQ
Najczęściej zadawane pytania
Najczęściej zadawane pytania
Instalacja
Usługa może być zamówiona telefonicznie pod numerem 42 235 1000 lub elektronicznie pod adresem handlowcy@forweb.pl
Cena instalacji zaczyna się od 1zł i zależy od jej typu, długości trwania umowy oraz pakietu jaki zostanie wybrany.
Wszystko zależy od aktualnej ilości zgłoszeń. Kontaktując się z Biurem Obsługi Klienta otrzymują Państwo dokładny termin instalacji.
Przed każdym przyjazdem monter kontaktuje się z zainteresowanym i ustala godzinę, odpowiednią dla Klienta oraz montera.
Tak. Skontaktujemy się z Państwem w celu umówienia nowego terminu wizyty.
Serwis
Usterki można zgłaszać 7 dni w tygodniu pod numerem telefonu 42 235 1000.
Wszelkie usterki usuwane są najszybciej jak to jest możliwe. Nasz konsultant umówi Państwa na dogodny termin.
Płatności
Aktualny stan płatności można sprawdzić logując się w Elektronicznym Biurze Obsługi Klienta (E-BOK).
Dane do logowania znajdziesz na swojej Umowie. Aby zalogować się, wybierz link na stronie głownej (prawe górne Menu) lub wpisz adres bezpośredni - ebok.forweb.pl. Jeśli potrzebujesz pomocy lub logowanie nie działa, zadzwoń do nas.
Indywidualny numer konta bankowego do wpłat można znaleźć w E-BOK w zakładce Informacje.
Na komunikacie po 60 sekundach zostanie uaktywniony przycisk „Zaakceptuj”. Po kliknięciu przycisku komunikat zostanie zamknięty, a usługa wznowiona.